לחצן מצוקה

לחצן מצוקה טקטי

חברת פטרולית מציגה לחצן מצוקה מהפכני ומתקדם, ללא מכשיר ייעודי וללא תוכנה ייעודית, הניתן להפעלה מכל מכשיר טלפון חכם, טלפון כשר הנמצא בכיסו של כל אדם או מטלפון קווי רגיל. הלחצן מאפשר פתיחת שיחת ועידה קולית או וידאו עם מספר לא מוגבל של משתתפים הכוללים את מפעיל הלחצן, המוקד והאנשים הרלוונטיים בארגון.

סרטון לחצן מצוקה

תכונות לחצן המצוקה

לחצן המצוקה המהפכני של חברת פטרולית משתמש בטכנולוגיה מתקדמת המבוססת על כל טלפון זמין, חכם, כשר או קווי. המערכת מאפשרת ביצוע שיחות ועידה בווידאו או באודיו, מאפשר תקשורת מיידית עם צוותי חירום והקפצת כוחות, מה שמבטיח תגובה מהירה וממוקדת, ללא תלות במיקום הפיזי של הלחצן.

מה קורה עם הפעלת הלחצן

• המערכת תפתח שיחת ועידה קולית או וידיאו במוקד מאויש
• ישלחו מסרונים/מיילים לרשימת תפוצה עם פרטי האירוע כולל שם ומיקום
• יבוצע חיוג אוטומטי לרשימת התפוצה והשמעת תזכורת על אירוע המצוקה שנשלח
• יבוצע ‘עקוב אחרי’ לרשימת טלפונים במידה ואין מענה מהמוקד
• כל מקבל ההודעה יכול להצטרף לשיחת הועידה ע”י הקשה על הקישור שקיבל
• ההודעות הנשלחות יכילו את פרטי המשתמש, האתר, מיקום נוכחי, זמן וסוג האירוע

הפעלת לחצן מצוקה באמצעות

• סריקת ברקוד QR
• קריאת תג NFC
• חיוג מכל טלפון (חכם/כשר/קווי)
• הקשה על כפתור תוכנה
• הקשה על אייקון מכל מסך
• לחיצה על כפתורי הווליום שבטלפון

יתרונות המערכת

• נגישות, הפעלה מכל סוג של מכשיר, טלפון חכם או טלפון רגיל/כשר
• זמינות, להוציא מהכיס ולהפעיל את לחצן מצוקה ללא התקנת תוכנה
• פשטות, הפעלה בחיוג, סריקת ברקוד או קריאת תג NFC
• מחיר, אין עלויות תחזוקה, שבר או בלאי של ציוד
• תשתיות, אין תלות בחשמל, בקו טלפון קווי או אינטרנט באתר
• תגובה, הקפצת כוחות למקום האירוע בזמן אמת
• תיעוד, הקלטת האירוע (וידאו או האודיו) ושמירתו במערכת לצורך תיחקור עתידי

מה קורה במוקד בקרה

• מתן מענה מידי במוקד מאויש של הלקוח או של חברת פטרולית 24/7
• יוצג מסך בקרה שירכז את הקריאות שהגיעו
• המסך ניתן להפעלה מכל דפדפן הקיים כיום בשוק
• כל קריאה תקפיץ חלון התראה עם פרטי האתר, מפעיל הלחצן ומיקומו
• יושמע צפצוף מתמשך (סירנה) במוקד, עד להשתקתו או טיפול בקריאה ע”י המוקדן
• תיפתח שיחת ועידה, קולית או וידאו, עם מפעיל הלחצן, מספר מוקדים, וכל עובד שהצטרף
• הקריאות יישארו פתוחות עד לסגירתם ע”י המוקדן

לחצן מצוקה לגני ילדים

לחצן מצוקה בגן ילדים הוא אמצעי בטיחות חשוב, שמאפשר לצוות הגן להזעיק עזרה במקרה חירום. בעזרת לחצן זה, צוות הגן יכול לשלוח קריאת עזרה מיידית למוקדי חירום כמו מחלקת ביטחון, מד”א או משטרה, במקרה של תאונה, חולי פתאומי או כל מצב שמצריך תגובה מהירה. התקנת לחצן מצוקה בגן מסייעת להבטיח את ביטחונם של הילדים והצוות, ומפחיתה את הזמן הדרוש להזעיק סיוע. במקרים של אירועים בלתי צפויים, חשוב שהצוות יהיה מיומן בשימוש בלחצן ויידע לפעול בצורה מדויקת ויעילה.
חברת פטרולית מציגה שינוי מהפכני בלחצן מצוקה בגני ילדים, שמבוסס על הפעלה מהירה מכל טלפון חכם, כשר או קווי הנמצא בהישג יד של כולם, ללא עלויות התקנה ותחזוקה, ומאפשר הפעלה מהירה וממוקדת במקרה חירום

זמינות הלחצן

ניתן להתקין מספר שלטים של לחצן המצוקה ברחבי הגן: בכניסה, בממ”ד או בחצר בעלויות נמוכות. הדבר יקנה גישה מהירה מכל מקום בגן

התקנה ותחזוקה

אין צורך בהקמת תשתיות כלל או תשתיות תקשורת, פשוט לקחת את השלט ולהדביק אותו במקום הרצוי. השלט עמיד לשמש ולגשם. אין בלאי ואינו דורש תחזוקה

הפעלה ע”י כל עובד

ניתן להפעלה ע”י כל עובד הנמצא בגן: גננת, גננת מחליפה או סייעת, פשוט להוציא את הטלפון מהכיס ולהפעיל את לחצן המצוקה

הפעלה מהירה וקלה

הפעלה קלה מכל טלפון ללא התקנת תוכנה כלל, באמצעות סריקת ברקוד, קריאת תג או חיוג מהיר, זאת בנוסף להפעלת הלחצן מכפתורי הווליום של הטלפון או מהתפריט

לחצן מצוקה למחלקות רווחה

לחצן מצוקה הוא כלי חשוב המאפשר לאנשי מקצוע בתחום הרווחה, כמו עובדים סוציאליים ואנשי טיפול, להבטיח את בטיחותם בעת ביצוע ביקורי בית. במהלך העבודה עם אוכלוסיות פגיעות, כמו קשישים, אנשים עם מוגבלויות, או משפחות במצוקה, נדרשים אנשי הרווחה לבצע ביקורי בית כדי להעריך את מצבם של המטופלים ולהעניק להם סיוע, אך ביקורים אלו כרוכים לעיתים בסיכון אישי. הטכנולוגיה של לחצן מצוקה מאפשרת לאנשי הרווחה להפעיל אמצעי ביטחון מיידי במידה והם נקלעים לסיטואציה מסוכנת או חוששים לאיומים פיזיים או נפשיים מצד המטופלים או בני משפחתם. כאשר הלחצן מופעל, הוא שולח התראה מיידית למוקד או למנהל/ת צוות הרווחה, שיכולים לפעול בהתאם ולהגיב במהרה, כמו שליחת סיוע משטרתי או צוות רפואי במקרה הצורך.
ביקורי בית יכולים להוות אתגר מקצועי לאנשי רווחה, אך עם השימוש בלחצן מצוקה, ניתן להבטיח שהעובדים יוכלו לפעול בביטחון ולהתמקד בתמיכה הנדרשת למטופלים. זהו צעד חשוב בקידום אכפתיות מקצועית ובטיחות אישית בו זמנית.

הפעלת הלחצן

הפעלת לחצן המצוקה במהלך ביקור בית מאפשרת לאיש הרווחה לקבל סיוע מיידי במקרה של סכנה או מצב חירום. הלחצן שולח התראה למוקד או לצוות, ומבטיח תגובה מהירה להבטחת בטיחות העובד והמטופל

מילוי פרטי ביקור

מילוי פרטי ביקור ומיקומו לפני ביקור בית מאפשר לאיש הרווחה להיערך כראוי. זה כולל זיהוי המיקום, פרטי המטופל, והערכת סיכונים פוטנציאליים, כך שניתן להבטיח את הבטיחות והיעילות במהלך הביקור

יתרונות

לחצן מצוקה משפר תחושת ביטחון אישי לעובדים סוציאליים, ומאפשר להם לפעול בצורה מקצועית ובטוחה. המוקד מספק תגובה מיידית למצבי חירום, ומפחית סטרס על ידי יצירת תחושת בטיחות המאפשרת התמקדות בטיפול והערכה

 הזנקת סיוע

הזנקת סיוע ממוקד בעת הפעלת לחצן מצוקה מאפשרת תגובה מיידית לאיש הרווחה במצבי חירום. המוקד יכול להזמין כוחות משטרתיים או רפואיים, להבטיח בטיחות ולספק תמיכה מקצועית במהרה, תוך מינימום סיכון לעובד ולמטופל

מוקד בקרה

מערכת מוקד של לחצן המצוקה של חברת פטרולית ניתנת להפעלה מכל דפדפן הקיים כיום בשוק. המערכת מרכזת את כל הקריאות מהשטח וסטאטוס כל קריאה. עם קבלת קריאת מצוקה במוקד, יפתח חלון עם כל פרטי מפעיל המצוקה הכולל: שם המפעיל, שם האתר, מיקום ההפעלה וזמן ההפעלה, במקביל ישמע חיווי קולי למוקדן – סירנה. בעת המענה של המוקדן ניתן לפתוח שיחת וידאו/האודיו בין מפעיל המצוקה, המוקדן ואנשי הבטחון שקבלו את הודעת המצוקה.

התראה קולית וויזואלית

עם קבלת קריאת מצוקה יוקפץ חלון התראה עם פרטי האתר, מפעיל הלחצן ומיקומו
וישמע צפצוף מתמשך (סירנה) במוקד, עד להשתקתו או עד לטיפול בקריאה ע”י המוקדן

קבלת התראת מצוקה

מתן מענה מידי במוקד מאויש של הלקוח. תיפתח שיחת ועידה, קולית או וידאו, עם מפעיל הלחצן ועם אנשי השטח שהצטרפו לשיחה מהטלפון שלהם

טיפול בהתראת מצוקה

יוצג מסך בקרה שירכז את קריאות המצוקה שהגיעו. הקריאות יישארו פתוחות עד לסגירתם ע”י המוקדן באמצעות סיכום האירוע, בחירת סטאטוס וסגירת האירוע

הפעלה ממספר מוקדים

מערכת המוקד ניתנת להפעלה מכל דפדפן הקיים כיום בשוק. ניתן לפתוח את תוכנת המוקד במקביל במספר מחשבים, ובכולם ניתן לראות את התראת המצוקה ולענות לה.

סרטון לחצן מצוקה

הדגמת לחצן המצוקה של חברת פטרולית